Levering & Retournering

Levering

Wacht je op je Quinny?

Alle bestellingen worden geleverd vanuit ons centrale magazijn en zijn doorgaans beschikbaar voor levering in Nederland binnen 3 werkdagen. Via een email ontvang je informatie over de status van je bestelling. Voor alle bestellingen onder €75,- worden €3,95 verzendkosten in rekening gebracht. Alle andere bestellingen worden gratis geleverd.

Retournering

Was je bestelde product niet helemaal wat je zocht? Geen probleem, wij bieden een 30 dagen retourgarantie aan zonder enig gedoe. Je kunt gratis en gemakkelijk ongebruikte of defecte artikelen terugsturen. De retourtermijn gaat in op de dag dat je het artikel ontvangt. Vul het contactformulier in, selecteer als onderwerp "retourneren" en wij sturen je binnen 48 uur een e-mail met informatie over hoe je jouw product kunt retourneren.
Benoem de bestelling waarvan je producten wilt retourneren en de producten die je voor deze bestelling wilt retourneren. Vervolgens wordt je retouraanvraag door ons in behandeling genomen. Zodra de aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met instructies voor de retourzending. Het is belangrijk om te wachten op deze instructies.
 
Wanneer wij jouw geretourneerde artikel ontvangen, controleren wij het eerst om zeker te zijn dat de retourzending geldig is. Als het artikel zich in de originele staat bevindt of een productiefout heeft, ontvangt je een volledige terugbetaling met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan binnen vijf dagen. Indien er een probleem is met de retourzending, nemen wij direct contact met je op. 
 
Mocht je vragen hebben over het retourneren van je product, neem dan telefonisch contact met ons op via 00800 2222 3426 of stuur een email naar nl-consumercare@quinny.com 

 

Tip: Je kunt ook binnen 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst herroepen. Gebruik hiervoor het Modelformulier voor Herroeping.
 

Sluiten

Selecteer uw land

Kies de versie die voor jou van toepassing is

Quinny Logo02