Garantie

Never stop strollin'

Never stop strollin'

Bij Quinny willen we dat jij volkomen zorgeloos op pad gaat met je kleintje. We weten natuurlijk niet welke hobbels je onderweg allemaal tegenkomt, maar we weten één ding zeker: je kunt vertrouwen op de kwaliteit van je Quinny.  

Bij Quinny hebben we twee garantievormen, de dekking van beide garantievormen zijn hetzelfde, alleen de periode is verschillend. Welke garantie voor jou van toepassing is lees je hieronder:

Quinny Lifetime Warranty
Heb je jouw nieuwe Quinny buggy of kinderwagen na 1 januari 2015 gekocht? Registreer je Quinny buggy of kinderwagen dan binnen 3 maanden op onze website. We bieden jou Lifetime Warranty, ofwel: levenslange garantie. In lijn met onze standaardgarantie dekt onze levenslange garantie alle gebreken op het gebied van materiaal en fabricage. Je moet je Quinny dan wel op een gangbare manier hebben gebruikt, volgens de richtlijnen in onze handleiding en andere publicaties over het product.

Quinny 2-year Warranty
Als de Lifetime Warranty voor jou niet geldt, dan krijg je van ons 2 jaar garantie op je nieuwe Quinny product. Dat is nog altijd heel royaal, maar dus niet levenslang. Deze garantie dekt net als Lifetime Warranty alle gebreken op het gebied van materiaal en fabricage. Je moet je Quinny dan wel op een gangbare manier hebben gebruikt, volgens de richtlijnen in onze handleiding en andere publicaties over het product.

We willen dat je optimaal van je Quinny geniet. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op, wanneer je maar wilt.

 

  

 

Algemene Garantievoorwaarden:
Bij Quinny bieden we een garantie die veel verder gaat dan onze wettelijke verplichting. Zo laten we zien dat we volledig vertrouwen in de hoge kwaliteit van onze ontwerpen, ontwikkel- en productieproces en de prestaties van onze Quinny-producten. We benadrukken dat onze producten worden gemaakt volgens de huidige Europese veiligheidseisen en de kwaliteitsstandaarden die van toepassing zijn op onze producten. We garanderen dat onze producten geen materiaal- of fabricagefouten hebben bij de aankoop.

Wat moet je doen als er iets mis is met je Quinny?
Krijg je te maken met een probleem of defect? Dan raden we je aan om je Quinny niet meer te gebruiken totdat we deze hebben gerepareerd of vervangen. Een reparatie aanvragen kan op twee manieren: Via onze service website of via de Quinny dealer of winkelier

Lifetime Warranty Reparatie
Om je Quinny onder de levenslange garantie te laten repareren, hebben we drie dingen van je nodig: je aankoopbewijs, je Lifetime Warranty certificaat en enige vorm van identificatie (kopie van je ID-bewijs, paspoort of rijbewijs). In principe betalen wij de verzendkosten naar onze serviceafdeling en weer terug naar jou, mits je reparatie onder de levenlange garantie valt natuurlijk. Bij schade of gebreken die niet onder de garantie vallen, helpen we je nog steeds graag verder. We vragen dan een schappelijke vergoeding.

2 Year Warranty Reparatie
Om je Quinny onder de 2 Year Warranty te laten repareren, hebben we een aankoopbewijs van je nodig waarop een aankoopdatum staat. De aankoopdatum mag in dit geval niet verder dan 24 maanden in het verleden liggen. In principe betalen wij de verzendkosten naar onze serviceafdeling en weer terug naar jou, mits je reparatie onder de garantie valt natuurlijk. Bij schade of gebreken die niet onder de garantie vallen, helpen we je nog steeds graag verder. We vragen dan een schappelijke vergoeding.

Wat valt niet binnen de garantie?
Onze garantie geldt niet voor (1) gebreken die worden veroorzaakt door gewone slijtage, (2) schade door ongelukken, oneigelijk gebruik, nalatigheid, vuur, contact met vloeistoffen of een andere externe oorzaak, (3) schade als gevolg van het niet opvolgen van de handleiding en andere gepubliceerde richtlijnen van Quinny, (4) schade door toedoen van een ander product (5) schade door service of reparatie door iemand die geen officiële vertegenwoordiger is van Quinny, (6) diefstal. Nu vraag je je natuurlijk af wat 'gewone slijtage' is? Voorbeelden zijn: wielen en stoffen die versleten raken door alledaags gebruik en de natuurlijke verkleuring van materialen die na verloop van tijd ontstaat. 

Consumentenrechten
Elke consument heeft rechten die voortvloeien uit consumentenwetgeving en die kan verschillen per land. De consumentenrechten die van toepassing zijn in jouw land worden niet beïnvloed door deze garantie.

Onze garantie valt onder de Nederlandse wetgeving en is in overeenstemming met de Europese richtlijn 99/44/EC van 25 Mei 1999.

Deze garantie wordt afgegeven door Maxi Miliaan BV, handelend als Dorel Netherlands. We zijn in Nederland geregistreerd onder nummer 17060920 met ons kantoor in Helmond. Het adres van ons hoofdkantoor is Korendijk 5, 5704 RD Helmond, Nederland en ons postadres is Postbus 6071, 5700 ET Helmond, Nederland.

 

Sluiten

Selecteer uw land

Kies de versie die voor jou van toepassing is